søndag 10. juni 2007

Igang!

Jaudå, idag ble jeg overbevist til å lage en blogg. Alle har jo en, så hvorfor skulle ikke jeg også skaffe meg en? Jeg hadde vel noen grunner, men de nådde ikke frem så her er den. Jeg aner egentlig ikke hva som vil ligge her gjennom tiden, men jeg tenker meg det blir om masse rart. Fordommer mot Kjetil Rekdal, Grutle Kjellson's stemme (Musikk altså), filosofi og alt mulig annet som jeg gidder å skrive.

Let the game begin!