Og jeg som trodde USAs forsvarsbudsjett var absurd nok allerede (se video nederst).
Her ser vi hva en av verdens rikeste makter vil gjøre med pengene sine. Litt morsomt også da, men det er så typpisk USA!
Link: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=140702
Via: VideoSift
onsdag 13. juni 2007
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar