onsdag 13. juni 2007

"Ville lage homobombe!"

Og jeg som trodde USAs forsvarsbudsjett var absurd nok allerede (se video nederst).
Her ser vi hva en av verdens rikeste makter vil gjøre med pengene sine. Litt morsomt også da, men det er så typpisk USA!

Link:  http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=140702









Via: VideoSift

Ingen kommentarer: