
Dagen er kommet. Man teller måneder, uker, dager, timer, minutter... og så står vi i dag foran denne store kampen. Brann - Lillestrøm kan faktisk være avgjørende for Brann når det gjelder gullplass. 1. plassen mot 2. plassen. Rett foran sommerferien. Hvis vi vinner denne kampen, så vinner vi ikke bare de dyrebare 3 poengene. Det som er like viktig er at Lillestrøm ikke får en shait, og Brann går til sommerferie med en god følelse og selvtillit. Da kommer de tilbake til høsten klare og fit for fight. Brann har nemlig hatt skumle tilfeller av å bare falle ut når høstsesongen begynner. Mange ganger de har spilt utrolig bra vårsesongen, og så, som om de ikke hadde disiplin nok til å trene om sommeren, faller de bare fra hverandre i typisk Brann-stil.
Det blir uten tvil en vanskelig kamp. Men målet er 3 poeng og jeg aksepterer ikke annet. Klokken 8 på stadion er jeg der, og jeg vil se litt fotball (gjerne også av Martin Andresen, men det er vel for mye å be om).
Jeg håper vi får se litt mer av Huseklepp som har gjort det strålende i det siste. Vi får se om Robbie spiller fra start, og så håper jeg at vi er med helt fra start ettersom lag som Lillestrøm er ofte kjipe nok til å angripe kraftig helt fra start.
Let us pray!

3 kommentarer:
Og stillingen ble..? ;p
3-1 til Brann ^^ Legger et innlegg om det hvis jeg får tid.
Gjør det! Gleder meg til å lese flere innlegg her ^^ <3
Legg inn en kommentar