
I år skal jeg forhåpentligvis ha to konsertopplevelser som jeg kommer til å huske for resten av livet. Den første er Metallica konserten i Oslo 10. Juli og så den 29. September skal Dream Theater også spille i Oslo.
Det er faktisk bare 15 dager til Metallicakonserten, og jeg har gåsehud!

2 kommentarer:
Ååh, så morsomt. Skulle ønske jeg også hadde tid til sånt, men jeg må jobbe :/
Ikke lenge til nå, your lucky bastard!
Legg inn en kommentar